Kundetilfredshed er ikke bare noget, vi taler om!
Glade kunder skaber glade medarbejdere. Og vi tror på, at glade medarbejdere yder en bedre kundeservice og gør sig lidt mere umage. Desuden har de mindre sygefravær og dermed bedre tid til at passe kunderne.
Derfor måler vi jævnligt på vores kundetilfredshed. Og vi arbejder løbende på at gøre vores kunder endnu gladere.
Medarbejdere med ansvar giver gladere kunder
Det gør vi gennem generelle forbedringer af vores ydelser og vores service. Men også ved at give den enkelte medarbejder uddannelse, ansvar og indflydelse. For det giver medarbejderen de bedste muligheder for lige at gøre det ekstra for dig som kunde.

Poul Jensen
Hvad siger kunderne?
Her er et udpluk af udtalelser fra vores kunder. Du er altid velkommen til at kontakte os, så vi kan etablere kontakt til nuværende kunder helt efter dit eget ønske!

Da vi antog IP Administration, følte vi hurtigt, at vi var i trygge og kompetente hænder. Alle sager – store som små – tages seriøst. Intet, der kan klares i dag, udsættes til i morgen. At vi har én fast og erfaren kontaktperson, der lytter til, hvad vi måtte have af spørgsmål og ønsker, giver tryghed og tillid.

Vi er en mindre forening, der tidligere har klaret alt selv. Opgaverne blev for tung en byrde for bestyrelsen, og derfor valgte vi en løsning hos IP, hvor de gør det mest nødvendige, og så klarer vi resten selv. Det fungerer godt, og vores administrator er venlig og imødekommende. Vi har også benyttet IP’s byggerådgiver i forbindelse med renovering af tag og facade.

Den direkte kontakt med vores administrator fungerer fint og gnidningsfrit. Når vi henvender os, bliver der meldt hurtigt tilbage. Vi holder vores generalforsamling hos IP, og det fungerer også rigtig godt.